Δωρεάν εγγραφή επιχειρήσεων
logo
ΝΟΗΜΑΘΗΣΗ-MyLittleAcademy logo
Άνοιγμα Χάρτη
+30 211 214 1459
+30 693 668 7623
Ελευθερίου Βενιζέλου 105, Νέα Σμύρνη

ΝΟΗΜΑΘΗΣΗ-MyLittleAcademy

Η "Νοημάθηση"-“My Little Academy” είναι ένας Πρότυπος Εκπαιδευτικός Χώρος Πρώιμης Παιδικής Παρέμβασης και Ειδικών Θεραπειών. Αφορά παιδιά ηλικίας από 2 ετών με αναπτυξιακές δυσκολίες. Τα προγράμματα του κέντρου μας λειτουργούν ως ένα μεταβατικό στάδιο στην πορεία ενός παιδιού και όχι ένας δια βίου χώρος απασχόλησης.

Ειδικοί εκπαιδευτές για την αλληλεπίδραση των παιδιών με σκύλους θεραπείας, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, ψυχολόγοι, ειδικοί παιδαγωγοί, παιδοψυχίατρος και διατροφολόγος, βάζουν όλη τους την αγάπη και την πολυετή τους εμπειρία για να δώσουν στα παιδιά και στις οικογένειές τους την ευκαιρία να περάσουν καλά μέσα σε έναν όμορφο χώρο, κατακτώντας όλα εκείνα τα απαραίτητα για τη ζωή τους εφόδια.

Μέσω της βιωματικής πολυαισθητηριακής μάθησης, βασικός στόχος των προγραμμάτων είναι η βελτίωση της αντιληπτικής, συναισθηματικής, κινητικής και επικοινωνιακής ανάπτυξης των παιδιών, με απώτερο σκοπό την ένταξή τους στο κοινωνικό σύνολο.

ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΑΣ

DOG THERAPY
     Ο σκύλος θεραπείας εκπαιδεύεται ώστε να παρέχει στήριξη και βοήθεια:
   • Σε ατομικό επίπεδο σε παιδιά που αντιμετωπίζουν αναπτυξιακές διαταραχές ή μαθησιακές δυσκολίες.
   • Σε ομάδες των 2 έως 5 παιδιών αναλόγως το δυναμικό τους.
Ο σκύλος θεραπείας είναι εκπαιδευμένος να βοηθάει στη διαδικασία της αποκατάστασης με παρουσία του χειριστή του σε συνεδρίες που γίνονται σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο. Η φυσική επαφή σκύλου και ατόμου βρίσκεται στο επίκεντρο της θεραπευτικής σχέσης.

ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
     Κατά τη διάρκεια της χρονιάς πραγματοποιούνται επισκέψεις σε εξωτερικούς χώρους, μουσεία, εκθέσεις, συνεταιριστικές επιχειρήσεις παραγωγής παραδοσιακών γλυκισμάτων, βιομηχανικές μονάδες. Σε εβδομαδιαία βάση, τηρείται πρόγραμμα κοινωνικοποίησης και δεξιοτήτων καθημερινής ζωής (κούνιες, παιδότοπος, φούρνος, σούπερ μάρκετ). Στα εξωτερικά προγράμματα χρησιμοποιούνται συμπεριφοριστικές προσεγγίσεις (behavioural approaches), αλληλεπιδραστικές προσεγγίσεις (interactive approaches), θεραπεία καθημερινής ζωής (daily life therapy), καθώς και προσεγγίσεις ενσωμάτωσης (integration approaches).

ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
    Η αγωγή του λόγου είναι αναγκαία όταν ένα παιδί:
• Δεν έχει αναπτύξει λόγο, δεν μπορεί να εκφραστεί.
• Η ομιλία του δε γίνεται καταληπτή από τρίτους.
• Το λεξιλόγιο και η σύνταξη δεν είναι αρκετά αναπτυγμένα.
• Παρουσιάζει σταθερά λάθη στην άρθρωση.
• Τραυλίζει επαναλαμβάνοντας λέξεις ή συλλαβές ή μοιάζει να ‘αργεί να ξεκινήσει’ την πρόταση/λέξη.
• Δεν απαντάει στο άκουσμα του ονόματός του καθόλου ή συχνά και αδιαφορεί για τις ομιλίες ή τα παιχνίδια γενικά.

ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ – ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
    Η αισθητηριακή ολοκλήρωση είναι αναγκαία όταν ένα παιδί:
• Αποφεύγει την κίνηση.
• Αηδιάζει με την όψη, τη μυρωδιά και τη γεύση φαγητών.
• Περπατά συχνά στις μύτες των ποδιών.
• Σκοντάφτει ή πέφτει  πάνω σε αντικείμενα.
• Αποφεύγει τα πάρτυ και κρύβεται όταν πηγαίνει σε αυτά.
• Προτιμά σφιχτά ρούχα.
• Είναι πολύ ανήσυχο και συνεχώς τρέχει, πηδάει,  σκαρφαλώνει και σπρώχνει.
• Στην τηλεόραση του αρέσουν τα έντονα χρώματα ή οι εικόνες που εναλλάσσονται γρήγορα.
• Δαγκώνει αντικείμενα ή άτομα.
• Φαίνεται να μην ακούει τι του λέει κάποιος σε μία συζήτηση και πολλές φορές χρειάζεται κατευθύνσεις.
     Ο απώτερος σκοπός του εργοθεραπευτή είναι να βοηθήσει το παιδί να βελτιώσει τις κινητικές του δεξιότητες και τον κιναισθητικό του συντονισμό. Επικεντρώνει σε ασκήσεις που προάγουν τον έλεγχο του παιδιού πάνω στο σώμα του. Του διδάσκει κινητικά παιχνίδια (π.χ. λάστιχο, σκοινάκι, κ.ά.) με στόχους την εκγύμναση του σώματος, την άντληση ευχαρίστησης και τη σωματική εκτόνωση με ένα δομημένο και δημιουργικό τρόπο. Τα ομαδικά παιχνίδια που διδάσκονται, μπορούν στο μέλλον να βοηθήσουν το παιδί να δημιουργήσει φιλίες παίζοντας με άλλα παιδιά. Ενώ αποτελούν ευκαιρίες για το παιδί να συγκεντρώνει την προσοχή του για την εκτέλεση ενός έργου.

ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
    Ο ψυχολόγος ορίζεται ως κύριος θεραπευτής δυο ή περισσότερων παιδιών. Ως κύριος θεραπευτής σχεδιάζει ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα για το κάθε παιδί λαμβάνοντας υπόψη του πως σκοπός είναι μέσα σε τρία χρόνια το παιδί να μπορέσει να ενταχθεί σε ένα άλλο πλαίσιο (γενικό σχολείο, ειδικό σχολείο, κέντρο αποκατάστασης, κτλ.). Έπειτα, ως κύριος θεραπευτής, προσφέρει ατομική και ομαδική εκπαίδευση σε κάθε παιδί. Οι δεξιότητες που διδάσκονται έχουν οριστεί από το ατομικό πρόγραμμα και από τους στόχους (βραχυπρόθεσμους και τελικούς) που έχουν τεθεί για το κάθε παιδί. 
   
Ο ψυχολόγος διεξάγει τις συμβουλευτικές συνεδρίες υποστήριξης όλων των οικογενειών – χρηστών της Ακαδημίας Πρώιμης Παρέμβασης που περιλαμβάνουν ενημέρωση για τη φύση της διαταραχής, ενθάρρυνση, απαλλαγή από τυχόν ενοχές, πρόληψη εξουθένωσης και παραμέλησης άλλων μελών της οικογένειας. Ένας από τους στόχους των συνεδριών είναι η προετοιμασία της οικογένειας να αναλάβει τον ρόλο του συνθεραπευτή.

ΕΙΔΙΚΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ
     Ο ειδικός παιδαγωγός παρέχει ατομική εκπαίδευση καθημερινά σε συγκεκριμένα παιδιά, σύμφωνα με το ατομικό θεραπευτικό τους σχέδιο. Μέσα από την ατομική εκπαίδευση προσπαθεί να διδάξει στο παιδί λόγο, γραφή, ανάγνωση, αριθμητική, κοινωνική συμπεριφορά, ζωγραφική, κ.ά. ενώ παράλληλα να το βοηθήσει να σταματήσει τυχόν στερεοτυπίες, εμμονές ή αυτό-καταστροφική συμπεριφορά.
     Κατά τη διάρκεια των οργανωμένων δραστηριοτήτων προτείνεται από την/τον παιδαγωγό ειδικής αγωγής το θέμα και ο τρόπος ανάπτυξής του, σύμφωνα με το επίπεδο των παιδιών και τη δυναμική της ομάδας. Από το μηνιαίο πρόγραμμα του τμήματος καθορίζονται τα ημερήσια θέματα, επιλέγονται και προετοιμάζονται οι αντίστοιχες δραστηριότητες.

PILATES
    Η μέθοδος pilates είναι ένα είδος εκγύμνασης πολύ διαδεδομένο τα τελευταία χρόνια και με πολλαπλά οφέλη. Τα παιδιά αποκτούν επίγνωση του σώματός τους και μπορούν να προσαρμόζονται πιο εύκολα στις συνεχείς αλλαγές που συμβαίνουν στο σώμα τους όσο αναπτύσσονται. Επιπλέον, αποκτούν σωστή στάση σώματοςσωστή αναπνοή και αρμονία. Δουλεύοντας την αναπνοή και την κίνηση στο pilates, τα παιδιά ηρεμούν κατεβάζοντας τους καρδιακούς παλμούς και τη συχνότητα της αναπνοής, ενισχύοντας το κεντρικό νευρικό σύστημα και ελέγχοντας το σώμα. Δουλεύει μεμονωμένα και συγκεκριμένα τους μύες οι οποίοι έχουν ανάγκη για ενδυνάμωση, ενώ ταυτόχρονα βοηθάει στην ευλυγισία των μυών.

ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΤΟΥΒΛΑΚΙΑ LEGO.
    Είναι μία μέθοδος όπου τα παιδιά φτιάχνουν συνεργατικά, κατασκευές από lego, με στόχο να βοηθηθούν κυρίως στην ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων. Η δουλειά της κατασκευής ενός μοντέλου (με οδηγίες) είναι χωρισμένη έτσι, ώστε να υπάρχουν ρόλοι οι οποίοι και εναλλάσσονται κατά τη διάρκεια της θεραπείας. Διασπώντας το έργο της οικοδόμησης (της κατασκευής), τα παιδιά καλούνται να συνεργαστούν, να επικοινωνήσουν, να λύσουν κοινά προβλήματα και να ασκήσουν πολλές διαφορετικές κοινωνικές δεξιότητες.
    Αρχικά, η θεραπεία με βάση τα LEGO δημιουργήθηκε για παιδιά με υψηλό λειτουργικό αυτισμό. Τώρα χρησιμοποιείται ευρύτερα, με παιδιά που αντιμετωπίζουν άλλες δυσκολίες κοινωνικής επικοινωνίας. Οι λογοθεραπευτές, έχουν επίσης προσαρμόσει την προσέγγιση αυτή, κατά τέτοιον τρόπο, ώστε να χρησιμοποιείται σε παιδιά με χαμηλότερη λειτουργικότητα και σε εκείνα που έχουν χαμηλότερο επίπεδο λεκτικής επικοινωνίας.

*Το Κέντρο λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00 π.μ. έως 21:00 μ.μ., 11 μήνες του χρόνου (από Σεπτέμβριο μέχρι και Ιούλιο) – εξαιρούνται οι επίσημες αργίες.

Βρισκόμαστε στον έκτο όροφο ενός 6όροφου επαγγελματικού κτιρίου, στην οδό Ελευθερίου Βενιζέλου 105, στον πιο κεντρικό δρόμο της Νέας Σμύρνης. Το εσωτερικό του είναι ασφαλές και λειτουργικό, προκειμένου τα θεραπευτικά προγράμματα να πραγματοποιούνται με τον βέλτιστο τρόπο.

Ωράριο

Δευτέρα-Παρασκευή (09.00-21.00)

Υποβολή Κριτικής