Κλείσιμο

Μαθαίνω τους μελλοντικούς χρόνους με έναν διαφορετικό τρόπο

Τα παιδιά είναι σύνηθες να μπερδεύουν τους χρόνους μεταξύ τους και να μην μπορούν να ανακαλέσουν από τη μνήμη τους πότε χρησιμοποιούμε τον έναν και πότε τον άλλον χρόνο.

Καταρχάς θεωρείται δεδομένο πως ο κάθε χρόνος θα πρέπει να διδαχθεί ξεχωριστά για να γίνουν πιο ξεκάθαρα τα χαρακτηριστικά τους στον κάθε μαθητή.

Εμείς σας προτείνουμε μία δραστηριότητα μέσα από την οποία τα παιδιά καλούνται να σκεφτούν τι θα κάνει το κάθε παιδί, που βρίσκεται στην εικόνα, όταν θα φτάσει σπίτι του. Έτσι, τα ίδια τα παιδιά συμμετέχουν και δημιουργούν μελλοντικές καταστάσεις για το κάθε παιδί και στο τέλος ο δάσκαλος/α δίνει τον ορισμό των μελλοντικών χρόνων.

Για παράδειγμα, ο δάσκαλος/α θα μπορούσε να αναφέρει ως συμπέρασμα:

"Βλέπετε λοιπον ότι όλα αυτά που θα κάνουν τα παιδιά στο σπίτι έχουν ως κοινό σημείο ότι θα τα κάνουν στο μέλλον (σε λίγο, αργότερα, σε λίγες ώρες) και ότι ακόμα δεν το έχουν κάνει! Αυτό το χαρακτηριστικό έχουν οι μελλοντικοί χρόνοι".

Το συμπέρασμα επίσης θα μπορούσε να εξαχθεί και από τα ίδια τα παιδά, παρατηρώντας τις προτάσεις που αυτά δημιούργησαν.


Αποθηκεύστε την εικόνα: ΕΔΩ

Πηγή εικόνας: Pinterest