Κλείσιμο

«Λέγοντας μια πραγματική ιστορία» - Εκπαιδευτικό κιτ από το Psaroloco με θέμα τη συνέντευξη

Λέγοντας μια πραγματική ιστορία 


Διάρκεια μαθήματος: 75 λεπτά   

Απευθύνεται σε μαθητές 13-16+ ετών 

Πώς παίρνουν οι δημοσιογράφοι τις πληροφορίες για να συντάξουν ειδήσεις και να κοινοποιήσουν ιστορίες; 

Το συγκεκριμένο μάθημα διερευνά το ρόλο των δημοσιογράφων και καλεί τους μαθητές να εξετάσουν τις προκλήσεις που μπορεί να συνοδεύουν το επάγγελμα. Μεγαλύτερη έμφαση δίνεται στα αφιερώματα και τις συνεντεύξεις πρόσωπο με πρόσωπο και στόχος είναι να επιτρέψει στους σπουδαστές να προγραμματίσουν τις μεμονωμένες συνεντεύξεις τους να αναπτύξουν το σύνολο ερωτήσεων τους και να διεξάγουν μια συνέντευξη με ένα άλλο πρόσωπο. 

Είναι ένα μάθημα παρακολούθησης που προσκαλεί τους μαθητές να εξετάσουν πώς οι πληροφορίες που συλλέγονται από μια συνέντευξη μπορούν να δώσουν στοιχεία  είτε για να γίνει ένα αφιέρωμα ή για γίνει ένα μικρού μήκους ντοκιμαντέρ που επικεντρώνεται στο άτομο από το οποίο παίρνουμε συνέντευξη. 

Το συγκεκριμένο μάθημα αναπτύχθηκε ως μέρος του έργου Your Story του Μedia What το οποίο χρηματοδοτήθηκε από το Υπουργείο Εξωτερικών των ΗΠΑ το πρόγραμμα εκπαίδευσης Allumni TIES και του Οργανισμού World learning Inc.  

Την Ελληνική έκδοση επιμελήθηκε το Psaroloco Media Literacy Project

🎯 Στόχοι μάθησης 

  • Κατανόηση του ρόλου των δημοσιογράφων
  • Κατανόησητουκώδικα συμπεριφοράς των δημοσιογράφων, των δεοντολογικών ανησυχιών και των προκλήσεων 
  • Κατανόηση των πρακτικών δημοσιογραφικών συνεντεύξεων
  • Εφαρμογήτης πρακτικής της συνέντευξης σε ομάδες δύο ατόμων
  • Να αναλογιστείτιςπληροφορίες που συλλέγονται από τη συνέντευξη 

📋 Σχεδιασμός μαθήματος

✔️ Αξιολόγηση: Γιατί χρειαζόμαστε τους δημοσιογράφους; 10' 

✔️ Ανταποκρίνεται: Τι είναι δύσκολο στο να είσαι δημοσιογράφος; 34' 

✔️ Ανάλυση: Πώς παίρνεις συνέντευξη από κάποιον; 6' 

✔️ Εφαρμογή: Η σειρά σας: Ρωτήστε σαν δημοσιογράφος 25' 


Βρείτε το μάθημα 👉 ΕΔΩ 👈 


📌 Μάθετε περισσότερα για τις δράσεις του Psaroloco με ένα κλικ εδώ!

Πηγή